Wednesday, January 13, 2010

Fatin 5 month milestone!!!

sekarang ni da mcm2 budak tecik ni pandai buat...meriah tul rumah bila dia ada, even kkdg tinggl berdua,(cik abg g outstation).smlm baru jek g klinik, cek 5 bulan fatin. so far progress ok..da 7kg berat, patutla lenguh tangan ma fatin..until now my baby milestone..





1) da pandai meniarap and guling2....sampai hjung tikar kalau guling2 tu..

2) mulut asyik nak bercakap jek..sekejap2 menjerit.lagi kta lawan lg kuat dia menjerit.. kalau kita suh senyap dia ketawa2 jek..

3) da pandai layan cartoon kat tv-lagi2 kalau citer yg berbentuk game...tangan kaki semua naik..

4) nangis kalau bgn tdor tinggal dia sorg2..tp bertambah geram bila kita dtg jek, dia buat senym and terus dia sambung tdor/meniarap..

5) abis semua benda nak masuk mulut, ni belum pandai mengutip..kalau da pandai, hari2 la ma kene kemas fatin..

so far, ni jek dulu..bos da jeling menjeling tu, keje banyak...


5 comments:

  1. weeeeeeeeeeeee fatin dah ade blog!

    beshnyeeeeeeeeeee..update slalu tau mama.
    bile kite nak photoshoot ni????????????

    ReplyDelete
  2. aku baru tau ko ade blog mase singgah blog yatt :) aku link ko yer. fatin sgt cutee!! pipi chubby nye!

    (tp aku pelik gak, ko comel lote je, bby bukan men semangat) hehehe

    ReplyDelete
  3. hawe,
    ko dh ade blog nape tak tinggal jejak weh??!

    nti aku link ngan ko yea

    bby ko sungguh buntang mata

    =D

    ReplyDelete
  4. hahaha tu ar pasal..
    bleh thn semangat baby aku...
    xpela, asal baby sihat, maknya main comel jek..huhuh

    ReplyDelete
  5. jom exchange link...aku dh link almas nye kt blog..rajin2 update blog tau.. http://irmaputri-cupcake.blogspot.com/

    ReplyDelete