Thursday, July 1, 2010

bercuti di kuala terengganu...

citer ni da lama da, tp baru jek nak update..lately keje byk, plus mood swing yang x best..
so mmg bertambah2 malas nak update blog..

19-21 jun yg lepas, fatin g bercuti kat terengganu dgn ma, pa and opah..
sebenarnya, pa ada keje kat sini..
so memandang masa school holiday ari tu ma x bawa g jalan mana2..so ma decide amik cuti on monday and ikut pa  g terengganu...fatinla paling seronok, x payah pg sekolah..baleh guling2 manja2 dgn ma puas2...

pagi 19/6 tu da gerak ke terengganu, tp singgah kat kemaman jap...pa ada keje kat situ..
pa nak g cek tukun..
dekat kul 4 gak la, baru pa siap keje and kitaorg terus gerak ke Kuala Terengganu..
as esok tu pa ada keje plak kat Kuala Besut...
kat sini fatin stay kat Primula Beach resort..
so far okla..pantainya dekat jek...
tp saya mengada2 kat sini..
saya nak berkepit dengan ma jek, x mau org lain dukung..
kalau org lain dukung, saya menangis...
tensen tul ma atin..da la nak bawa atin, bawa baby lg..
nak g shopping kat pasar payang pun x best..
last2..end up ddk tepi pantai bersantai jek la..
best2..relax abis fatin..



saya tgh bersantai....angin sepoi2 je ma..best ar..


aksi santai..


saya da boring ar ma..jom balik bilik..guling kat bilik pulak..


1 comment: